Op 23 mei 2021 overleed zeer onverwachts ons medebestuurslid Rudy Van Bulck.

Rudy was al een hele tijd vrijwilliger bij de boomgaard- activiteiten vooraleer hij in 2015 ons bestuurs-team kwam versterken als coördinator van de boomgaardwerking.
Jarenlang organiseerde hij de werkzaamheden in de Tivoliboomgaard  en stuurde bezield de vrijwilligers-werkgroep aan in raad en vooral in daad.

Daarnaast zette Rudy zich actief in bij al onze publieksactiviteiten,  verzorgde hij steevast de rondleidingen op onze open-boomgaard momenten en was altijd paraat om te helpen bij het snijden van enthout voor ons jaarlijks Ent-Event.

Vanaf 2020 zette hij mee de schouders onder het onderhoud, beheer en inventarisering van de NBS-Boomgaard Weerde.

We zullen onze enthousiaste en bijzonder gewaardeerde medewerker erg missen.

We betuigen hiermee onze steun aan de familie van Rudy en delen in hun groot verdriet.